Leverans

Var är mitt paket?
När din beställning skickats får du ett mail där du kan följa ditt paket. Du får också ett SMS eller en avi när din beställning kommit fram till ditt postombud/brevlåda.

Jag har inte fått något leveransbesked?
Du får alltid ett mail när vi har skickat din beställning. Om du inte fått något mail inom vår utlovade leveranstid så kontakta kundservice.

Det saknas varor i min beställning, varför?
Så ska det inte vara. Ibland kan det tyvärr gå fel när vi plockar dina varor och vi hjälper dig gärna direkt, kontakta kundservice.

Jag har fått fel vara, hur gör jag?
Inte okej, vi hjälper självklart till! Kontakta vår kundservice så löser vi det.

Kan jag bestämma leveransadressen?
Om du handlar med faktura eller konto levererar vi endast till din folkbokförda adress. Betalar du med betalkort eller övrig direktbetalning kan du välja en annan adress.

Erbjuder ni expressleverans?
Ja, det gör vi! Läs mer under våra leveranssätt.

Kan jag bestämma vilket postombud jag vill ha leverans till?
Ja, absolut! Dock endast de i närheten av ditt postnummer, du ser vilka du kan välja i kassan.

Vad erbjuder ni för leveranssätt?
Vi levererar med Postnord enligt nedan:

Hemleverans
Vi levererar hem till dig mellan 8-17 på vardagar. Kostnad för hemleverans är 99 kr. Leveranstiden är 1-3 vardagar.
Standard
Leveranstiden är 1-3 vardagar och du får din beställning direkt i brevlådan eller till ditt postombud beroende på paketets storlek. Kostnaden är 39 kr, fraktfritt vid beställning över 999 kr.
Express
Om du beställer före kl. 12.00 får du din beställning nästa vardag*. Kostnaden är 79 kr.
*leverans från postnummer 82000 samt till Gotland tar ytterligare 1 vardag.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Om du inte hämtar ut ditt paket utan att meddela oss blir du debiterad 150 kr. Kontakta vår kundservice om du ångrar ditt köp, vi hjälper dig gärna.

För fullständig information, se våra Köpvillkor.

KONTAKTA KUNDSERVICE

Måndag-Fredag 08.00-20.00
Lördag 09.00-15.00
Söndag Stängt