Leverans

Var är min beställning?
När din beställning skickats får du ett mail där du kan följa ditt paket. Du vet väl om att du kan följa din leverans både via Postnords och Budbees app? Dessa hittar du där appar finns! Där får du uppdaterad information om var din beställning befinner sig.

Jag har inte fått något leveransbesked?
Du får alltid ett mail när vi har skickat din beställning. Om du inte fått något mail inom vår utlovade leveranstid så kontakta kundservice.

Det saknas varor i min beställning, varför?
Så ska det inte vara. Ibland kan det tyvärr gå fel när vi plockar dina varor och vi hjälper dig gärna direkt, kontakta kundservice.

Jag har fått fel vara, hur gör jag?
Inte okej, vi hjälper självklart till! Kontakta vår kundservice så löser vi det.

Kan jag bestämma leveransadressen?
Om du handlar med faktura eller konto levererar vi endast till din folkbokförda adress. Betalar du med betalkort eller övrig direktbetalning kan du välja en annan adress.

Erbjuder ni expressleverans?
Ja, det gör vi! Läs mer under våra leveranssätt.

Kan jag bestämma vilket postombud jag vill ha leverans till?
Ja, absolut! Om du beställt med Postnord kan du dock endast välja de i närheten av ditt postnummer, du ser vilka du kan välja i kassan.

Vad erbjuder ni för leveranssätt?
Vi levererar med Postnord och Budbee enligt nedan:

Hemleverans
Vi levererar hem till dig mellan 8-21 på vardagar. Kostnad för hemleverans är 99 kr. Leveranstiden är 2-5 vardagar.
Standard
Leveranstiden är 2-5 vardagar och du får din beställning direkt i brevlådan eller till ditt postombud beroende på paketets storlek. Kostnaden är 39 kr, fraktfritt vid beställning över 999 kr.
Express
Om du beställer före kl. 12.00 får du din beställning nästa vardag*. Kostnaden är 79 kr.
*leverans från postnummer 82000 samt till Gotland tar ytterligare 1 vardag.
Budbee
Om du beställer med Budbee före kl. 12.00 får du din beställning direkt hem till dig nästa vardag under kvällen, mellan klockan 17:00-22:00. Kostnaden är 89 kr.

Vad händer om jag inte hämtar ut/tar emot mitt paket?
Om du inte hämtar ut ditt paket eller att hemleveransen inte kan ske utan att vi blir meddelade blir du debiterad 150 kr. Kontakta vår kundservice om du ångrar ditt köp, vi hjälper dig gärna.

För fullständig information, se våra Köpvillkor.

KUNDSERVICE

kundservice@bubbleroom.se
08-411 17 17

Vardagar 08.00-20.00
Lördag 09.00-15.00