Reklamation

Jag har fått en trasig vara, hur gör jag?
Så tråkigt, vi vill alltid att våra varor ska vara i perfekt skick. Kontakta kundservice så hjälper vi dig.

Min vara har gått sönder efter användning, hur gör jag?
Du har alltid 3 års reklamationsrätt om en vara är skadad eller felaktig. För att göra din reklamation rekommenderar vi att du kontaktar vår kundservice på kundservice@bubbleroom.se eller 08-411 17 17. Vår returadress är Bubbleroom, Elektronikhöjden, 175 17 Järfälla.

Vad händer när jag skickar in en reklamation?
Vår reklamationsavdelning gör en bedömning och du får ett mail när reklamationen är klar. Om vi har några frågor så kontaktar vi alltid dig.

Behöver jag betala något när jag skickar tillbaka en felaktig vara?
Absolut inte, vi står för alla kostnader.

Jag är inte nöjd mer er hantering av min reklamation, hur tar jag det vidare?
Om vi inte kan nå en överenskommelse där du känner dig nöjd har du möjlighet att föra ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Du hittar direkt till ARN via www.arn.se. Deras adress är Box 174, 101 23 Stockholm. Du kan även använda EU-kommissionens online-klagoportal som du hittar här: https://ec.europa.eu/consumers/odr

För fullständig information, se våra Köpvillkor.

KUNDSERVICE

kundservice@bubbleroom.se
08-411 17 17

Vardagar 08.00-20.00
Lördag 09.00-15.00