Kontakta oss

KUNDSERVICE
Måndag - Fredag 8 - 18
Lördag - Söndag Stängt

Telefon: 08-411 17 17

E-mail: [email protected]
Mailar du oss svarar vi dig så fort vi har möjlighet, inom 48 timmar på vardagar.



I nuläget har vi hög belastning på inkommande kontakter till oss, vilket gör att svarstiderna är längre än normalt.
Vi gör vårt bästa för att besvara alla kontakter så fort som möjligt ❤
Vi har därför har vi samlat nedan information till dig som vi hoppas kommer underlätta.

När får jag min beställning?
Din leverans sker normalt inom 2-5 arbetsdagar efter orderläggning.
Tips: När du har mottagit din leveransbekräftelse och fått ditt kollinummer kan du ladda ner Post Nord app och följa din leverans.

När får jag min faktura?
Fakturan skickas till dig månaden efter du har genomfört ditt köp.
Vad som kan vara bra att veta är att vi har ett ”brytningsdatum” i början av varje månad. Detta betyder att om du lägger din beställning innan den 7:e så mottager du fakturan i slutet av samma månad.

Vad ska jag betala om jag gjort en retur?
Om returen inte är avdragen när fakturan når dig så kan du själv dra av summan för varorna som du har returnerat och lägga till 45 kr (för returfraktkostnaden).
Du ändvänder dig av fakturan som du har mottagit men ändrar beloppet själv.

Har du ytterligare frågor, har vi samlat svaren här.
Xoxo, Bubbleroom


Jobbansökningar:
Se lediga jobb här.


Frågor gällande hemsidan/teknisk support:
[email protected]


HUVUDKONTORET I BORÅS
New Bubbleroom AB
Risängsgatan 4
504 68 Borås


FAKTURERINGSADRESS FÖR LEVERANTÖR
New Bubbleroom Sweden AB
PAB01503
FE 540
105 69 Stockholm
SWEDEN


VARULEVERANSER, BORÅS
New Bubbleroom Sweden AB
Grönbogatan
Lastbrygga D
504 68 Borås

ADRESS FÖR KUNDRETURER
Bubbleroom
Elektronikhöjden
175 17 Järfälla

Tänk på att vi behöver ha kund och orderunderlag bifogat med returen för att kunna härleda den till rätt kund!

KONTAKTA KUNDSERVICE

Måndag-Fredag 08.00-18.00
Lördag-Söndag Stängt

Telefon: 08-411 17 17
E-mail: [email protected]