Leverans 1-3 vardagar - Fri frakt över 999 kr

Retur

Reklamation

Jag har fått en trasig vara, hur gör jag?

Så tråkigt, vi vill alltid att våra varor ska vara i perfekt skick. Gör en reklamation vid Mina Sidor. Gå in på den aktuella ordern, tryck på ”Gör retur” och ange sedan en reklamationsorsak. 
Ditt ärende skickas in till oss och vi besvarar det så snart som möjligt (dock senast inom 5 vardagar).   

Min vara har gått sönder efter användning, hur gör jag? 

Du har alltid 3 års reklamationsrätt om en vara är skadad eller felaktig. Se ovan för hur du ska gå tillväga för att göra en reklamation.  

Vad händer när jag skickar in en reklamation? 

Vår reklamationsavdelning gör en bedömning och du får ett mail när reklamationen är klar. Om vi har några frågor så kontaktar vi alltid dig. 
Vi har rätt neka en reklamation om det visar sig att produkten inte är felaktig enligt gällande lag, dvs om produkten är felaktig pga slitage.   

Behöver jag betala något när jag skickar tillbaka en felaktig vara? 

Vid godkänd reklamation står Bubbleroom för returkostnaden.  

Jag är inte nöjd mer er hantering av min reklamation, hur tar jag det vidare?

Om vi inte kan nå en överenskommelse där du känner dig nöjd har du möjlighet att föra ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Du hittar direkt till ARN via www.arn.se. Deras adress är Box 174, 101 23 Stockholm. Du kan även använda EU-kommissionens online-klagoportal som du hittar här: https://ec.europa.eu/consumers/odr
För fullständig information, se våra Köpvillkor.

 

Tillagd i varukorgen
Summa varukorg: