Leverans 1-3 vardagar - Fri frakt över 999 kr

Vanliga frågor

Här är våra vanligaste frågor

Order

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
Kontrollera gärna din skräppost, om den kan ha hamnat där. Annars ber vi dig att vänta 24 timmar (med undantag för helgdagar) så bör den komma. Har du inte mottagit den efter 24 timmar (med undantag för helgdagar) så finns vi här för dig & kan självklart kolla upp vad som har hänt. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice.

Jag glömde lägga till min rabattkod, kan ni hjälpa mig?
Vi behandlar din beställning omgående, så oftast kan vi inte göra några ändringar. Men du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice så ser vi över vad vi kan göra. 

Leverans

Vad har ni för leveranstid?
Vi levererar med Postnord, Instabox och Budbee enligt nedan:
Grundat på ditt postnummer och vart du bor, vilka val som visas i kassan.

  • PostNord Utlämningsställe - 52 kr, Fri frakt över 999 kr, 1-3 vardagars leveranstid
  • PostNord Leverans till ombud  - 52 kr, Fri frakt över 999 kr, 1-3 vardagars leveranstid
  • PostNord Leverans till Paketbox - 52 kr, Fri frakt över 999 kr, 1-3 vardagars leveranstid
  • PostNord Varubrev leverans till brevlådan - 49 kr, Fri frakt över 999 kr, 1-3 vardagars leveranstid
  • PostNord Hemleverans vardagar 08-21 - 99 kr , 1-3 vardagars leveranstid
  • Budbee Hemleverans kl 17-22 - 69 kr, 1-3 vardagars leveranstid
  • Instabox Leveras till box  (Fossilfri leverans) - 49 kr, Fri frakt över 999 kr,1-3vardagars leveranstid

För liten varukorg  
Order under 299 kr debiteras med en fraktavgift på 149 kr 

Vart är mitt paket?
Du får alltid ett mail när vi har skickat din beställning. Där du kan spåra din order. Om du inte fått något mail inom den utlovade leveranstiden så är du välkommen att kontakta vår kundservice.

 

Retur

Hur returnerar jag?
För att vi ska kunna ta emot din retur behöver den registreras online först.   

Klicka här för att komma direkt till att registrera din retur. Du hittar även returregistreringen på mina sidor samt via länken i längst ner i leveransbekräftelsemailet.  När du kommit till returregistreringen, välj artiklarna du vill returnera eller reklamera och ange returorsak för dessa. När du valt returkod för alla aktuella artiklar slutför du registreringen och därefter kommer instruktioner från din valda distributör.   

När returen sen registreras hos oss, får du ett bekräftelsemail från oss. Observera att det kan ta upp till 14 dagar - efter det återbetalas ditt köp. 

Observera, vi startar med digitala returer 12 Juni 2024, så om du handlat innan det och har fått returunderlag i din leverans, ska det användas vid en retur .

Vad kostar det att returnera?
Det kostar 59 kronor att göra en retur/ per paket oavsett hur många plagg du returnerar.

Hur lång tid har jag på mig att returnera?
Du har 14 dagar på dig att returnera.

Har ni mottagit min retur?
Det kan ta upp till 14 dagar innan din retur är hanterad och du får alltid ett mail när returen är registrerad hos oss & då sker även återbetalningen.

 

Betala

Hur mycket ska jag betala?
Du hittar ditt aktuella saldo och betalningsuppgifter på Mina Sidor. Logga in där så hittar du alla uppgifter du behöver.

Varför har jag fått en extra avgift på 29 kr?
Då faktura- och kontobetalning är en kredit, tar vi ut en avgift för att du ska få nyttja den tjänsten.

Får jag en ny faktura när jag har returnerat?
En uppdaterad faktura skickas till dig med ett nytt belopp att betala. Faktura skickas så snart returen är hanterad, det kan ta upp till 14 dagar.
Vill du betala innan ditt saldo är uppdaterat betalar du bara för varorna du behåller och lägger till för returfrakten (59 kr).
Du kan också alltid se ditt aktuella saldo att betala på Mina sidor.

 

Tillagd i varukorgen
Summa varukorg: